LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Thursday, July 25, 2013

unemployed

Assalamualaikum w.b.t :)

alhamdulillah aku dah tamat belajar di uni since last paper on June 25th and now duduk rumah diam-diam tolong mak ayah ape yang patot kannn

since mak dan bak menghalang sekeras-kerasnya utk aku bekerja part time sbb tak nak aku penat keje bukan2 before posting..suh aku rehat puas2 kat rumah

sebab meke kate dah start nnti penat keje..bek skrg rehat puas2 kat rumah

alhamdulillah ade parents yg memahami..kehkehkehkehhhh

lagipon skrg kan bulan ramadhan kannn...

kawan aku kate.. *seyes ni kawan aku kate*

kalau dah start posting nnti bln puasa tak dapat nak buke puasa dgn family if kene posting jaoh2 dari family

sooo..just ni la waktunye kite nak rase buke puasa happy-happy dgn family yer tak :)

*clap* *clap* *clap* kalau setuju heee~~~~

and by the way.. aku dok umah bukan jer penanam anggur dan penternak lemak yg berjaya tapi aku juga ade tugas baru kene jage qaleesya *anak buah ke-6* since mak aku pon ade jadi pengasuh anak org lain

tak menang tangan mak aku..kesian dy :!

soooo aku laa yg kene jage budak kecik niii..

basuh berak..mandikan..buat susu..tidoqkannn..main-main dgn dy..bawak jalan-jalan

*bende yg sama rotate setiap hari*

taraaaaaa... Nue Alyea Qaleesya *anak buah mak usu yg ke-6*


happy fasting peeps :)


Love ;

Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment