LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Wednesday, July 24, 2013

Encik Jodoh..anda di manaaa???

Assalamualaikum w.b.t :)

hehehehehehee lamee tak merapuuuuu

so mari lerrr merapuuu :X

okay sekarang ni bulan ramadhan.. lepas ni syawal.. pastu zulkaedah then zulhijjah lepas tuuu muharam dan anda sambung bulan islam seterusnya yep...

dannn memandangkan notification event kat facebook agak meriah dgn jemputan walimah kawan-kawan selepas bulan ramadhan...

tibe-tibe rase rase rase rase rase raseeeeee....

........

........

........

........

........

........

........

........

........

raseeeee nak 10 pasang baju rayeeeee!!!! haa lah kan lepas bln ramadhan bulan syawal (hari ghaye kannn)

*okay tak lawak*

by the way.. memandangkan waktu dan saat ni ade kat rumah tak buat pa..jadi penternak lemak dan penanam anggur tegar di rumah..

kalau anggur aku hasilnya menjadi konfem aku pos rumah korang sorg sebiji *ya.ni janji mlyu*

jadiii banyak lerrr pikiaqnyaaa pasal mase depan

tengok2 event kawan-kawan niii

mesti seghonok beraye dgn status baru kan *ahakssss

haaa seghonok tang tu saje la.. bile pikiaq tang tanggungjawab lepas tu haaa amek kau tak tidoq 2 malam hahahahaha


bile dah kluaq event macam tu start la bcerite itu ini dgn makkk pasal bende2 niii

dannn mak aku selalu bagi ayat-ayat sentap...

seyes tersentap baq hanggg... sobs sobs sobs

contohnyaaa ;

#situasi 1 :

aku: "makkkk..kawan mimi nak kawen dah makkk lepas ghaye niii"

mak: "kawen dgn sape??? keje dah ke bakal laki dy???"

aku: "keje dah mak oiii.. kawen dgn senior kteorg je kat sane"

mak: "HAH KAU TAKDE SENIOR YG BERKENAN KE DGN KAU"

aku: "hmmm takde :(... *sentap..lari masuk bilik nangis 3 malam*(tipu je ni haha)



#situasi 2 :

aku: "makkkk..de lagi kawan mimi nak kawen ni mak lepas ghaye niii"

mak: "yg ni kawen dgn senior jugak ke"

aku: "ntah..tak kot..mybe dy active kot kat uni..kenal ramai org..so tsangkut la sorg..maybeeeee"

mak: "HAH TULA KAU TAK ACTIVE PSATUAN KE APE..KAN TAKDE SAPE SANGKUT"

aku: *sentap version2... aiii makkk..bkn dlu pesan suh blaja rajin2 ke..klo pesan suh aktif psatuan mybe first year dulu dah kawen..harharhar*


ape-apeponnn tahniahhhhh in advance to kawan-kawan yg jadi bakal pengantinnnnn :)

wahhh raye bermakneee bg korang niiii

di saat aku tgh busy mem'babysit' si qaleesya ni  *basuh berak dy..mandikan dy..buat susu dy..tidoqkan dy*

konpem korang tgh busy buat wedding preparationnnnn.. wahhhh


aku yakin jodoh aku tgh 'on the way' tuuuu..hahaha *puihhh

semoga jodohku jumpe jalan yg lurus *dgn kata lain jumpa aku..hehehhehee *gelakgatal


dannn yang pentinggg..

waktu sekarang ni fokus dgn ape yg kite tgh kerjakan..fokus fokus fokus

sebab ade org bagi tau aku

"cinta tu akan datang dgn sendirinya dan tak perlu dikejar"

:)

okay daaaa...

selamat berpuasa besok koranggggg


LOL ;

Till we meet again :)

2 comments:

  1. "jodohku jumpe jalan yg lurus"..? hahahaha

    ko ni sama dengan yayat tot. bak kata beliau, "nanti jodoh tu datang bergoleh-golek"..

    ReplyDelete
  2. hahaa..tu yayatot yg jodoh dy datang bergolek-golek haha

    jodoh aku berjalan..jalan yg lurus (terus ke aku)

    nampak tak perumpamaannya ahhaha

    ReplyDelete