LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Thursday, July 25, 2013

Baju raye hikhikhik

Assalamualaikum w.b.t :)

alhamdulillah dah 16 ramadhan :)

alhamdulillah masih dipertemukan dgn bulan ramadhan :)

alhamdulillah :)


ehemmm..bajuuu raye???

TAKDEEEE!!!

ntah aku selalu recycle je baju-baju kurung yg aku ada

and i'll kept pakai baju-baju yg aku suke je LOL

kalau org tak pernah nampak tu maksudye nampak mcm baju baru la kannn

hahahaha

tapi mak aku de pesan..hari raye kannn..it a must pakai baju BARU

BAHARU ok not BARU *akak aku cekgu ngajar BM selalu dok membebel tande kertas student dy


anddd im thinkinggggg about thissss...

what say youuu :p


cantikksss kannnn...

alang-alang cantik boleh buat baju tunang terus HAHAHA *bak kate kakak aku

butttt

harge tengok-tengokkkk..mahaiiii nokkkk

iolls tak mampu..iolls mampu tengokkk je..sobs sobs sobs

uollss-uolllsss yg dah keje then nak reward something for diri sendiri  for hari raye kalau rase berkenan then tak boleh tido malam dok mimpi-mimpi baju ni *over*  bolehla beliii

^ayat atas sebijik macam kakak aku..puihhh^

okay daaa...

happy fasting peeps :)


LOVE ;


Till we meet again :)

2 comments: