LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Thursday, May 2, 2013

saya di kelantan vr2

assalamualaikum w.b.t :)

okayyy seperti kebiasaanye..dalam setiap ward kan mesti ade penimbanng  berat badan kan...

dan setiap kali habes ward round or habes clerk case then nak balik siapkan power point presentation mesti wajib timbang berat badan dulu

kira area pnimbang berat nie mmg hot spot la utk aku...

then tadi aku timbang berat

oh mmm geee... aku turun 2 kilo kot..baru 3 minggu kat kelantan

apakah apakah apakah malnutrition kah aku????

but then aku akui mmg sjak dtg sini aku kurg selera makan

kalau ade kawan2 aku yg dah pegi kelantan semester lepas asik update pasal mknn je

siap dah nek status jadi obese *hmmm i think haha

tp aku tak selera pon nak mkn

yg aku selera ialah hari2 pi beli ice-blended yg sedap gilaaa dan murah gilaaa kat kafe nurani

ketagihhh wehhh..sebab rase sgt sedap dan murah *blink..blink..blink

tapi pokokye aku turun 2 kilo...sekian terima kasihhh



Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment