LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Friday, May 3, 2013

An adult dilemma

Assalamualaikum.w.b.t :)

salam jumaat sekalian peghuni bumi

bangun awl tak hari ni???? kenapa bangun awal???? hari kan jumaat

hari cutiiii (*bagi di kelantan sahaja*) :D

*eh yang lelaki pi sembahyang jumaat saneeee


ok then, aku de short meeting aka jejak kasih dgn ex-roomate kmns aku yg nak kawen tuuu

ahaaa excited nyah 2 taon tak borak lame tibe2 dgr nak kawen dah

ahaaa mmg terlaris di pasaran la kwn aku ni...


then soalan femes lagi femes lagi femes ;

"bile nak kawen???"

hmmm susah nak jawab...maybe target aku kawen lepas mcm da 2 taon keje kot..kewangan kukuh, aset sendiri ade, berkhidmat pada parents dan family pon sudah... then baru kawen..kannnn

lain orang lain target kannn

mybe aku tunggu orang yg betul2 ditakdirkan utk aku kottt...sekarang niee kene bagi byk test dulu...

tengok mcm mne dy boleh tahan dgn aku *test pangkat diva gitu..meluat aih*

but then yeah..now still menilai dan mencari..at the same time..improve diri aku jadi lebih matang

yela..of course la kite nak yg terbaik utk diri kita..tapiii kita pon kene jadi yg terbaik utk orang lain jugak kannnnn.. :D


okay dah..bye semua :D

*kalau ade yg macam niii aku nakkkk*


Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment