LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Friday, July 29, 2011

i'm so proud of YOU, team Malaysia :)

assalamualaikum w.b.t :)


*tigers of Malaysia*

ader org kate sesi kalah bermaruah..tak per tak perlah..ape juge org nk ckp..adat bertanding..ader menang ader kalah..biase lah tuuuu...rilek-rilek jer..yg penting teroskan usehe and prestasi cemerlang mcm nie..baru sume rakyat malaysia especially aku sokong korg lagi lepas nie..hahaa


safee sali men hebat macam bese aku rase mlm td..
tak hensem tak per..janji terer! :) 

apek jd man of the match..byk selamatkan bola even one-to one dengan player singapore dpn gawang gol tu...bagus-bagus..
i like you lahhhhh!!!


yang nie aku tau dy paling  kuat besorak dpn tb kt umah dy...hahaha...mane aku tau??? hah aku taulaaa!!!
I LOVE YOU LAHHH FIZO!!!
*hahahahahahahahahahahahahahahahahaha*

XOXO,
:)
Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment