LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Wednesday, June 29, 2011

l m i m i mencari k E r J a!!! l

assalamualaikum :)
okeh post kali nie bukan nak promote cite baru yg bakal tayang kt astro warna tu ea...
alaaa yg tajuk ye..
mimi mencari cinta ♥
tapi aku nak cerita pasal
mimi mencari KERJA!!!

yaaa kerja!!! bukan cinta!!!
dgn harapan duet gaji kerje nt aku boleh beli...

nie!!!!!

dan

nie jagakkk!!!!


heheeee :)
tapi baru sehari keje aku da resign awal2!!!
seyessss

keje yg aku apply tu mmg la jaoh bebenor dari bende yg aku study slame nie
hmmm xpela kan mcm tu...
ape yg aku bole ckp...
keje yg aku mintak mcm maen game dinner dash!!!
pernah maennn x???



*macam nie la kire suasane kedainyer*

memandangkan sebelom sebelom nie aku xde pngalaman keje..
*hahaa bagus dduk rumah perabeh beras mak bapak XD...*
so mcm nk jgk ar try carik duet poket sendri kannn
dgn impian dan harapan dapat ler aku beli bende seperti diatas tu gune duet sndiri :)
kate org lebeh berkat kottt kalo beli gune duet sendiri
hahaaa

okeh...aku mngaku la first day keje mmg seyes pnt giler
tapi xpaaaa...kuatkan smgt sbb da tmimpi-mimpi dah bende2 diatas setiap mlm...
hahaaa

tapi satu bende jer buat aku runsing yer....

kedai tu xde sedia tempat solat
(hmmm xpelah aku bole cari kat luar)

DAN

xbagi waktu pon utk solat!!!
(maksudyer kene keje direct ar mcm tu xde benti2)

haihhhh...mane bole mcm tu!!!
aku keje sbb nak cari rezeki utk diri sendiri..
kalo xsolat mane pintu rezeki nak buka...
haihhhhhh!!!!
hah sng cite besokyer aku xdtg keje lgsung!!!
pdn muke aku ngn muke dy..heshhh
and sejak tu aku rase mcm da serik nak mintak kejer lagi!!!

and sekarang apply smule keje yg lame tu
alaaa.. keje tanam anggur keliling umah
hahahaa
advantage keje nie...
aku bole tanam anggur biler2 mase pon aku nak.. :D
puas ati!!!
cume barang2 diatas nampakyer lmbat lagi la aku dapat :/
hmmm ta pelah kalo dah mcm tu..

tu sbb aku da tanam dalam diri aku..

aku kene blaja rajin rajin...
dapat keje hebat hebat...
dapat duet gaji halal banyak banyak....
dapat beli brg brg yg aku suke...
heeeeee~~~~
(: aminnnnnnn :)

XOXO,
:)
Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment