LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Thursday, June 9, 2011

l k a w a n l








"We all take different paths in life, but no matter where we go, we take a little of each other everywhere"
-Tim McGraw-

Last weekend aku hang out dgn member zaman matrix aku dolu2
Rase mcm da lame xjumpe die
padahal last sem da jumpe kot mse aku mlawat UKM dolu
hahahaaahahaa
walopon just aku ngn die jer tp aku rase best gilerrrr
banyak bende kiteorg borak especially pasal kawen laaaa
member aku nie mmg dari dolu suke borak pasal kawen...
nak cari 'calon' lahhh..sape kawen dolu lahhh..mcm2 lah..
hahaahahaa
aku layankan aje....
kdg-kdg buat2 tukar topik cite pasal bende laen tp lepas 5 minit balek topik kawen lagi..
adoyaiiii.....
http://www.emocutez.com

tapi arini aku bukan nak ckp pasal 'kawen' tu...
aku xbsedie lagi okeh..
zaman single2 nie kne abehkan dgn pnuh makneeeee!!!!
-korang phm kan maksud aku-
:)
http://www.emocutez.com

so entri kali nie aku nak cerite pasal 'kawan-kawan' dlm hidop aku :)
honestly aku mmg xramai kawan..hahaha
ntah..sbb aku xreti nak cari kawan or org yg tanak kawan ngn aku
aku p0n xtau XD
dari skola...then masok matrix..sampailaaa skrg da msok uni dah pon...
aku still mcm tuh..
ehemmm..maksud aku kt sni,,, istilah 'kawan' yg aku gune tu mksdyer 'kwan rapat' lah gitu....
kalo 'kawan' : 'kawan biase' tu ramailaaa
-hengkau giler aper xcampor ngn org laen...xbes lah life ko mcm tu..serupe 'katak xdtg parti kawan-kawan dy!' then ends up idop sorg2.. p.a.d.a.n m.u.k.a-
so aku bukan jenis 'katak' mcm tu okeh :p

Bagi aku....
'kawan' yg aku ade cukoplah buat aku gembire bile bjumpe...
'kawan' yg aku ade buat aku rse selamat biler aku luahkan masalah...
'kawan' yg aku ade terime aku seadenyer...
'kawan' yg aku ade sabar dgn perangai aku yg suke merapu nih :p...
'kawan' yg aku ade xungkit sgale pragai buruk serupe beruk yg aku prnah buat pd meke...
'kawan' yg aku ade slalu sdiekan bahu meke setiap saat bile aku perlukan...
'kawan' yg aku ade slalu bg smgt biler aku rse down giler...
'kawan' yg aku ade slalu bg nasihat membina biler aku rase hidop aku xbmakne...
(: DAN YANG PALING PENTING :)
'kawan' yg aku ade selalu bagi aku peluang kedua :')

http://www.emocutez.com

terima kasih 'kawan' utk segalanya :)
kite 'kawan' selamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

maaf...gambar yg di'attach'kan pd awl entri tak dihuraikan lebey lanjut :p

XOXO,
:)
Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment