LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Friday, November 29, 2013

Bosan+Boring-Bo : san-ring :)


Assalamualaikum....

 anyonghaseyoooo...

nak hidup sihat makan sayuuuurrr... giteww kan


Lame rase tak update blog..dan lame tak merapu

takpa..aku skali update blog mesti panjang berjela punya post..

harap perhatian semua orang yaaa (ayat retis sket) lol


ahaa rase dah nak dekat setengah tahun dah nyerrr tanam anggur kat rumah niiii

sebabnya nak tunggu posting lambat sangatttt

kawan2 uni lain sume dah struggle dah kat hospital

dgn kne clerk case nyer...presentation nyer dan bagai-bagai kerja la

aku still dok melangut kat rumah..

takpa laahhh rezeki masing-masing kan

insyaAllah tak lama lagi posting la ek..amin :)


Dannnnn dalam masa 6 bulan ni dok tanam anggur..

aku pi la merajinkan diri pi cari keje part time...

at least tak dak dok perabeh beras dgn minyak kete je kat rumah

ade la jugak duit poket sendiri yer haaa...

dok bejalan ke hulu ke hilir mesti nak beli benda..

 seganla umuq dah puluh-puluh ni dok menadah tgn mintak duit kt parents

hahaha


tapiiii kerja part time aku ni takdak kne mngena ponnnn dgn susah jerit payah aku study dulu

takpaa laaa cari pengalaman kan kate yerrr

takkan hidup terus nak hebat

biaq rase jerit perih payah dulu baru mencabar

then bila kite dah ade kt atas, baru kite rase ape yg orang susah rase nak cari duit

barulah term "Muhasabah Diri" tu boleh guna pakai

ye takkkk


dannn aku belajar banyak benda mase kerja part time ni

mcmmcm pngalaman adeee

yg best dan tak best

yg paling best confirm laaa time dpt gajiiii

hahaha

yg paling tak best bila kene perli marah dgn customer cehhhh

sabaq jela


Dannn duit gaji kerja part time aku ni la aku guna duit pi bjalan-jalan

tak kempunan la nak beli ape-ape yg teringin kat instashop tuuu

wehooooo

okay fine..aku admit mmg aku boros sangat

tapi since aku beli benda yg aku suka saja

well thats fine :)

now kene latih diri jimat cermat

demi masa depan hehehe

masa depan ape ntah umoq dah puluh-puluh ni HAHAHAA


Posting letter do please come faster bebeyyhhh

tak sabaq nakkk kejeee

tak sabaq nak berbakti  (n.n)

moga urusan batch kami USM Pharmacy 2010-2013 dipermudahkan oleh-Nya

Aminnnnn

:)
Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment