LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Friday, September 16, 2011

hellloooo THIRD YEAR!!!

assalamualaikum w.b.t :)

alhamdulillah setelah selamat bercuti dgn riang-rianya selama 4 bulan...
akhirnya balik semula ke pulau pinang yg 'tercintaaaaa' nieee..
heeehee~!!!

dannnnn..semester nie mrupakan semester 6 aku slame blaja kat usm nihhh...seyes cepat giler mase berlalu..pejam celik pejam celik just tinggal 4 sem jer lagi nak grad..rase mcm baru abes jawab paper biology spm semalam..ish ish ish..neves plak rase sebab lepas nie da kerje plak..



dannnn..biaselaaaa semester baru kan...harapan pon mestila baruuuuu :p..
so aku nak mulakan semester baru nie dgn tabah dan lebih bersungguh-sungguh..
jadikan hari nie lebih baik dari semalam, dan hari esok lebih baik dari hari nie :)
insyaAllah dipermudahkan segala urusan :)

memandangkan sekarang nie pon masih berade dlm bulan syawal..jadi mooooddd rayee tu masih aderrr...kalau masuk kelas tengok member pakai baju yg tak pernah nampak before nie..konfem sebatu da jerit..
"HOIIII...PAKAI BAJU RAYEEE KERRR???hehee~!!!"
tak pon..
"HOIIII...HARI NIE NAK BERAYE BILIK KO..SIAPKAN JUADAH RAYE SEGALE BAGAI..hehee~!!!"
(okeh..nie bagi org perempuan..aku tak rase org lelaki akn se'excited' mcm nieeee) XD
dannn..aku ader berniat nak salam selamat hari raye pade semua batchmate aku..tak kire la kami paling rapat ka..tak rapat ka..yg tak pernah teguq sapa sebelum-sebelum nie ka..sapa-sapa lah
alhamdulillah..niat terlaksana..tapi sapa-sapa yg aku tak salam or tak ucap slamat raye ker teguq-teguqlah aku..jgn segan-segan sbb aku yg segan sebnarye nk teguq korg..hehehe

dannnn...kepada kawan-kawan aku..sile jgn senyum penuh makne pade aku biler korg tanye knape aku blik penang lambat ya! jgn pikir aku bertunang or kawen ka musim-musim rayer nie..tak adelah makneyer sume tu..'seru' tak sampai lagiiii..hahaaa

dannnn..yg palin aku rindu spnjang coti 4 bulan ituuuu,

 

*rindu nak lepak borak-borak ngn korg!!!*


XOXO,
 

Till we meet again :)

No comments:

Post a Comment