LIVE every moment... LAUGH every day... LOVE beyond words.. SYAMIMI FIGHTINGGGG :)

Sunday, May 22, 2011

HAPPY MOTHER'S DAY... "HJH NORA BT. ADAN" :)

heheee~~~
even mother's day da bkurun da blalu...
aku baru nak update..
hah betape "rajennnyer aku meng'update' blog aku kannnn" :p

actually aku ade laa tbace an article purpose 'sebenar' sambutan mother's day before nie...
sumthng yg 'xbaek' la nk sambut mother's day nie
but aku tlupe plak isi kandungan article tu..
ngeh..ngeh..ngeh...

jadikkk kesimpulannyer mcm nie lah...
nak hargai ibu anda bukanlah pd hari tu ja yaw...
perlu hargai ibu setiap saat sehingga nafas kite yg terakhir :)
*cehhhh kne cebik jer la klo kakak2 aku bace nie :p*
*kakak: bukan kau ker slalu gadoh ngn mak hah!!!*
*aku: haishhh...itu bukan gadoh betol2..gadoh2 manjer jer..ahaaa :p*
-besela aku anak bongsu kan..aku xmanje tp aku garang...
ngn sume org aku garang :p-

o0okehhh...
lps tu...mse mother's day aritu..
aku ngn family akak aku pi la ajak mak ngn bak makan kt luar
*'kiteorg' belanjer (tp aku sumbang rm10 jer sbb aku student lg..heee~~~)*

*makan kt kemangiiiiiii :)*


*nie dy parents aku ngn cucu ksygn meke tuh*

*2 ekor...o0opsss 0rg :p akak aku*
-yg slalu meng'hanjeng' aku nihhh-

(: mariiiiii makaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)

*bandung cincau aku puyaaa!!!*

*chicken chop nie pon aku puyaaaa :p*

*taraaaaa...... aku da bjaye ilgkan 'chicken' tu..hahahaa*

*mereka makan dan makan smpai muntah :p*

*abg ipar aku tgh galak bcerita*

okehhh...sekian saja entri mother's day aku :p
xbanyak bende aku cite dlm entri nie sbb aku nk ltk gmbr jer
tp klo letak gmbar semate tkot kosong pulak...xbest pulak...ahaaa

okehhh bubyeee :)

XOXO,
:)
Till we meet again :)

4 comments:

  1. ha ah... memang "rajin" ko update... tengah pagi buta.... hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaaa...
    haku mmg rajen 'hupdate' blog aku kannn
    ko pon stuju :p
    ~xbley tido maa smlm plus rajin ttibe :p~

    ReplyDelete
  3. aku tau sbb apa x leh tido... dok pikir result provosional yg nk kuar lusa kan? heheheh

    ReplyDelete